facebook

Reklamacja

 

Sklep jest odpowiedzialny za wysłanie Ci produktu bez wad, zgodnego z umową, tj. opisem towaru, właściwościami i przeznaczeniem typowym dla danego produktu.

 

W przypadku stwierdzenia wady produktu w ciągu 24 miesięcy od dnia jego otrzymania, przysługuje Ci prawo do reklamacji towaru na zasadach rękojmi.

 

Aby skorzystać z tego prawa należy poinformować nas na piśmie o dacie stwierdzenia wady i dokładnie ją opisać. To pozwoli nam na szybką ocenę wady i zasadności reklamacji.

Prosimy o przesłanie reklamowanego towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacji (formularz do pobrania w formacie PDF. dostępny jest poniżej) na adres:

Joanna Maciejewska, Lidex P.W.

ul. Partyzantów 13i

05-850 Ożarów Mazowiecki

Z dopiskiem: REKLAMACJA

 

Informacje o decyzji na temat uznania reklamacji przekażemy Ci w ciągu 14 dni.

 

W przypadkach dotyczących rękojmi w cały proces często musi zostać włączony producent i z tego powodu przygotowanie odpowiedzi na takie zapytanie lub skargę może potrwać dłużej, ale w takim przypadku termin ten zostanie z Tobą uzgodniony.

 

Prawu do reklamacji nie podlega przypadek, w którym Klient kupując produkt wiedział o wadzie, bądź sam do niej doprowadził oraz w przypadku, kiedy wynika to z użytkowania towaru - Chodzi przede wszystkim o zmiany rozmiarów w wyniku naturalnej zmiany materiału bądź w wyniku zużycia produktu, starcie spodów obuwia, wytarcia wkładek i wyściółek, odkształcenia spowodowane dopasowaniem obuwia do stopy, odbarwienia będące skutkiem przemoczenia lub przepocenia, etc.

 

 Formularz Reklamacji

Sklep internetowy Shoper.pl